Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

 

 

 

 

 

Jak správně změřit vaší velikost, to vše najdede v kategorii velikosti !!


Počasí

 




IN TIME

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Pravidla obchodu

1. Veškeré objednávky jsou považovány za závazné. Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s pravidly obchodu, s možnostmi platby, dodacími podmínkami, reklamačním řádem a seznámil se s ustanovením o ochraně osobních ůdajů.
2. Žádáme Vás, abyste ve svém zájmu uváděli přesné a pravdivé údaje do objednávkového formuláře. Každá objednávka je po odeslání potvrzena e-mailovou zprávou ve které máte poslední možnost zkontrolovat správnost vyplněných ůdajů. Pokud je v objednávce z nějakého důvodu chyba, neprodleně nás kontaktujte.
3. Pokud dojde mezi vyřízením a odesláním objednávky ke změně cen, platí vždy ceny uvedené v již uskutečněné objednávce.
4. Prodejce si vyhrazuje právo zákazníka telefonicky kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky, pokud např. jde o vyšší hodnotu objednávky, nějaké chybějící či nepřesné údaje atp.

Možnosti platby

Platba bankovním převodem:
Pokud si zvolíte tento způsob platby můžete Vaši platbu za zboží poukázat na náš účet třemi způsoby.
1. bankovním převodem z Vašeho účtu (internetbanking, GSM banking)
2. složením peněz v hotovosti na kterékoliv pobočce naší banky přímo na náš účet
3. odesláním finanční částky poštovní poukázkou typu A z kterékoliv pošty v ČR

Bankovní spojení - číslo účtu: 2800207180/2010. Mezinárodní formát čísla účtu je zaslán po objednávce ze zahraničí e-mailem zákazníkovi spolu s částkou poštovného dle platných tarifů České pošty. Variabilní symbol je shodný s ID Vaší objednávky, které obdržíte v potvrzovacím emailu. Zaplacené zboží Vám bude připraveno a obratem po obdržení platby na náš účet bude odesláno.

Dobírkou:
Na dobírku posíláme jen stálým klientům kteří si svoje zásilky vyzvedávají.Zboží zaplatíte doručovací službě při převzetí objednávky. V případě dodání zboží mimo Českou republiku je požadována vždy platba předem.

V případě, že si zákazník z nějakého důvodu zásilku nevyzvedne, může do 7 dnů zažádat o opětovné zaslání, po předchozí úhradě celkové ceny zásilky (bez navýšení) na účet dodavatele s tím, že v této lhůtě musí dodavatele zažádat e-mailem. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta a ani v další lhůtě zažádáno o její zaslání (viz. výše), nebo bude vrácena z důvodů, které zavinil zákazník, může být v každém případě požadováno uhrazení vzniklých nákladů – manipulační poplatek (smluvní pokuta) ve výši 10% z ceny zásilky minimálně však 300,– Kč s DPH

Osobní odběr:
Zboží si můžete po potvrzení vaší objednávky vyzvednout a zaplatit přímo u mě na pobočce kdykoliv.

Dodací podmínky

1. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží (není-li uvedeno v poznámce jinak). Zásilky jsou odeslany českou poštou, anebo je možno si je vyzvednout osobně.
2. Není-li v popise u výrobku uvedeno jinak, je veškeré zboží expedováno max. do 5 pracovních dnů po obdržení objednávky (při platbě předem max. do 3 prac. dnů od obdržení platby).
3. Ke každé dodávce zboží bude přiložen daňový doklad který slouží současně jako dodací a záruční list.

Můžete sledovat průběh přepravy.

V okamžiku, kdy zadáte objednávku, obdržíte e-mailem potvrzení. Následující den připravujeme a odesíláme vaši objednávku. Jakmile je zásilka odeslána, automaticky vám odešleme informační e-mail. To znamená, že zboží už je na cestě na adresu příjemce, kterou jste uvedli. Tento email obsahuje sledovací číslo a odkaz, pomocí kterého jste schopni sledovat průběh přepravy a zjistit, kde se Váš balík právě nachází. Odkaz by měl fungovat po odeslání této zprávy.

Když je zásilka poškozená.

Pokud balík vypadá poškozený, nepřijímejte ho od přepravní společnosti nebo od České pošty a okamžitě nás informujte prostřednictvím sekce Kontaktujte nás. Pokud zásilku přijmete, nebudeme v tomto případě schopni nabídnout vrácení, peněžitou náhradu nebo výměnu.

Výměna zboží :
V případě potřeby (např. nevhodná velikost, barva, atp.), Vám nepoužité a nepoškozené zboží, po předchozí domluvě rádi vyměníme. Zboží nám zašlete jako doporučený balík na naši adresu, a to včetně kopie daňového dokladu. Bude-li zboží bez zjevných známek opotřebení nebo poškození, obratem Vám zašleme nově požadovanou velikost či barvu, atp. Náklady na poštovné, spojené s výměnou zboží, hradí zákazník.

Reklamační řád

Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby). Na nové zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak.

Na věci použité neplatí záruka,odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na vady které tyto věci měly při převzetí kupujícím.Odpovědnost prodávajícího se nevztahuje na běžné opotřebení a vady popsané v popisu produktu.



Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud:
1. Výrobek byl poškozen při přepravě (zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce).
2. Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje).
3. Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
4. Výrobek byl poškozen působením živlů.
5. Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
6. Výrobek byl poškozen v důsledku zapojení do sítě, která neodpovídá příslušné ČSN.

Postup při reklamaci :

1. Informujte nás o reklamaci telefonicky nebo e-mailem.
2. Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu.
3. Do zásilky uveďte důvod reklamace a přiložte kopii daňového dokladu.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.

Odstoupení od smlouvy:
Kupující má dle §53 odst. 6 zák. č. 40/1964 Sb. (obč. Zák.), právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží bez známek používání nebo opotřebení, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě. Po navrácení zboží, prodávající zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku za zboží a poštovné předem dohodnutým způsobem.

Ochrana osobních údajů

Abychom Vám mohli nabídnout naše služby, potřebujeme znát některá Vaše osobní data. Respektujeme Vaše soukromí, a tak se snažíme množství těchto dat minimalizovat na ta nejnutnější a data chráníme před zneužitím. Naše práce s osobními daty plně podléhá zákonným normám, zejména zákonu o ochraně osobních údajů.

Osobní údaje:
Od Vás jako od zákazníka fyzické osoby musíme při nákupu požadovat tyto údaje: jméno a příjmení, úplnou poštovní adresu, telefonické spojení, e-mailovou adresu. Tyto údaje jsou nezbytné k Vaší identifikaci, ke komunikaci s Vámi, k realizaci prodeje zboží a zaúčtování Vaší platby za zboží. Pokud nakupujete jako firma potřebujeme navíc adresu sídla firmy, IČ a DIČ.

Údaje o Vaší činnosti:
Údaje o Vašich nákupech, reklamacích a další Vaší činnosti v našem internetovém obchodě mají rovněž důvěrný charakter a podléhají stejným bezpečnostním pravidlům jako práce s osobními údaji.

Shrnutí:
Všechna data, která o Vás a Vašich nákupech získáme, chráníme před zneužitím, nikomu jinému neposkytujeme (vyjma společností zajišťující spediční služby nebo platební styk, které obdrží nezbytné minimum informací o zákazníkovi, potřebné pro bezproblémové vyřízení konkrétní objednávky) a slouží pouze ke kvalitnímu poskytování našich služeb. Vyhrazujeme si právo využít Vaše údaje k zasílání informací o slevách, novinkách a dalších marketingových aktivitách. V každém takto zaslaném e-mailu je návod, jak nám jednoduše sdělit že si toto nepřejete a takové používání nám zakázat. Rovněž máte právo kdykoliv nám písemně sdělit jakékoliv změny, doplnění, žádost o zlikvidování všech Vašich osobních údajů, které jste nám dříve poskytli.

Váš souhlas:
Používáním našeho internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním osobních údajů v uvedené míře a souhlasíte s výše uvedenými pravidly.

Mimosoudní řešení spotřebitelských soudních sporů (ADR):

Zákazník, který je spotřebitelem, má právo podat návrh na mimosoudní řešení sporu ze smlouvy s Pediisupershopem, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou. Takový návrh se podává k České obchodní inspekci, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.coi.cz/, která je subjektem mimosoudního řešení takového sporu. Jedná-li se o spor ze smlouvy uzavřené on-line, může spotřebitel k vyřešení takového sporu využít rovněž platformu pro řešení sporů online zřízenou Evropskou komisí na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Obchodní podmínky